.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم شهروند برگزیده مازندرانی را معرفی کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مردم مازندران خواست با معرفی شهروند برگزیده به پلیس در جشنواره شهروند نمونه حضور فعال داشته باشند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران حمیدرضا اسلامی درباره اهداف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده پرداخت و اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که از برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود، تقویت احساس مسئولیت‌پذیری اجتماعی شهروندان نسبت به مسائل مختلف پیرامون آنها است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران به شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی که با ایثارگری و جانفشانی‌های آنان نجات جان شهروندان شده در سوانح رانندگی یا حوادث غیر مترقبه از بروز ضایعات بیشتر جلوگیری کرده می‌توانند در قالب شهروند نمونه معرفی شوند.
اسلامی از عموم شهروندان خواست با سامانه 197 یا به شماره 30005274 پیامک بزنند، تا از شهروند برگزیده استان تجلیل شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در مورد فرایند انتخاب شهروند برگزیده گفت: به طور کلی در مرحله اول 10 نفر از بین تمام واجدان شرایط از سوی هیئت داوران جشنواره استانی انتخاب و در مرحله دوم هیئت داوران چهار نفر را از بین این افراد انتخاب و در مرحله پایانی نفر برتر انتخاب می‌شوند.
اسلامی در پایان اذعان داشت: یک نفر از نفرات برگزیده هر استان برای شرکت در جشنواره ملی به معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کشور معرفی و تا پایان سال 90 با برگزاری جشنواره ملی در مراسمی از نفرات برگزیده تجلیل می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.